loading...

اهنگ

آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنهیاااااااا.........یااااااااااادر کدوم گلستون میشه تو رو دیداز کدوم مسافر حالتو پرسیدرفتم و رفتم تابه شهر گل رسیدمگشتم و گشتم مثل تو گل ندیدمگل ابریشمی منگل ابریشمی منبا کدوم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 شنبه 29 آذر 1393


آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه

یاااااااا.........یااااااااااا
در کدوم گلستون میشه تو رو دید
از کدوم مسافر حالتو پرسید
رفتم و رفتم تابه شهر گل رسیدم
گشتم و گشتم مثل تو گل ندیدم

گل ابریشمی من
گل ابریشمی من

با کدوم ترانه میشه سرودت
کدوم زمستون داره راز سکوتت
بذار تا من ببارم رو دامن تو
تا که بهارون بشه پیراهن تو

گل ابریشمی من
گل دوست داشتنی من
زنده کردی عشفو در من
گل ابریشمی من

مستم و مستم تا که مستم از تو هستم
هستم و هستم با بوی تن تو مستم


گل ابریشمی من
گل دوست داشتنی من
زنده کردی عشفو در من
گل ابریشمی من

گل ابریشمی من
گل دوست داشتنی من
زنده کردی عشفو در من
گل ابریشمی من

گل ابریشمی من..ابریشمی من...ابربشمی من




www.iransong.com









برچسب ها متن آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه تکست آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه شعر آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه کد آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه دانلود آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه آهنگ گل ابریشمی سیاوش صحنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو