loading...

اهنگ

آهنگ دروغ حامد ملک لوبدون تو میمیرممنو تنها نذارنگو با تو نمیمونم خدانگهدارسخته تو نباشی بمونم بی توکم داره دل من زنگ صداتوعشق تو دروغ بودعاشق تو بودم منو نخواستیرفتی چه ساده دلموشکستیتو رو دوست داشتم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 سه شنبه 30 دی 1393



آهنگ دروغ حامد ملک لو

بدون تو میمیرممنو تنها نذار
نگو با تو نمیمونم خدانگهدار
سخته تو نباشی بمونم بی تو
کم داره دل من زنگ صداتو
عشق تو دروغ بود
عاشق تو بودم منو نخواستی
رفتی چه ساده دلموشکستی
تو رو دوست داشتم قد یه دنیا
رفتی و دلم رو گذاشتی تنها
دروغ بود دروغ بود عشق تو
دروغ بود دروغ بود عشق تو
بر نمیگردی تنها میمونم


من میمونم و این دل دیوونم
نذار بمونم تو بی کسیام
دستای گرمت و بذار تو دستام
عشق تو دروغ بود
تنهام گذاشتی تنهات نذاشتم
بیشتر از جونم تو رو دوست داشتم
بدون تو میمیرم اگه نیای
می خوام ببینمت بو کجایی
دروغ بود دروغ بود عشق تو
دروغ بود دروغ بود عشق تو
بدون تو میمیرم منو تنها نذار
نگو با تو نمیمونم خدانگهدار
سخته تو نباشی بمونم بی تو
کم داره دل من زنگ صداتو
عشق تو دروغ بود
عاشق تو بودم منو نخواستی
رفتی چه ساده دلموشکستی
تو رو دوست داشتم قد یه دنیا
رفتی و دلم رو گذاشتی تنها
دروغ بود دروغ بود عشق تو
دروغ بود دروغ بود عشق تو


http://www.iransong.com/







برچسب ها آهنگ دروغ حامد ملک لو دانلود فول آلبوم حامد ملک لو کد آهنگ حامد ملک لو دانلود آهنگ حامد ملک لو حامد ملک لو 93 ترانه های حامد ملک لو متن آهنگهای حامد ملک لو تکست آهنگ حامد ملک لو کد آهنگ پیشواز حامد ملک لو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو