loading...

اهنگ

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی Download New Song Ahmad Saeedi To Bashi دانلود آهنگ تو باشی از احمد سعیدی دانلود آهنگ احمد سعيدي بنامتو باشي برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید&helli

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 یکشنبه 25 مرداد 1394

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

Download New Song Ahmad Saeedi To Bashi

دانلود آهنگ تو باشی از احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعيدي بنامتو باشي

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

با عرض عشق و خواهش

رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که

راستش همش میپامش

گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه

عاشقه چشمات شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چندسالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم از این حرفا گذشته

منزله تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کـن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم م از این حرفا گذشته

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام تو باشی در نیوسانگ

دانلود آهنگ


منبع نیو سانگ
http://new-song.ir
بازنشر: ایکس نایس
http://www.xni3e.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی fhad n hik' [ndn hpln sudn fh khl jh j nhkg آهنگ جدید آهنگ جدید تو باشی احمد سعیدی اهنگ جدید تو باشی احمد سعیدی بروزترین سایت موزیک تکس اهنگ تو باشی احمد سعیدی تکست آهنگ تو باشی احمد سعیدی تکست اهنگ تو باشی احمد سعیدی جدیدترین اهنگ تو باشی احمد سعیدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید تو باشی احمد سعیدی دانلود اهنگ جدید تو باشی احمد سعیدی متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی موزیک ویدیو توباشی احمد سعیدی پخش آنلاین اهنگ تو باشی احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو