loading...

اهنگ

مگر نسیم سحر بوی زلف یار من است که راحت دل رنجور بی قرار من است به خواب خوش نرود چشم بخت من همه عمر گرش به خواب نبینم که در کنار من است اگر معاینه بینم که قصد جان دارد به جان مضایقه با دوستان نه کار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 دوشنبه 02 مهر 1397

مگر نسیم سحر بوی زلف یار من است که راحت دل رنجور بی قرار من است

به خواب خوش نرود چشم بخت من همه عمر گرش به خواب نبینم که در کنار من است

اگر معاینه بینم که قصد جان دارد به جان مضایقه با دوستان نه کار من است

حقیقت آن که نه در خورد اوست جان عزیز ولیک در خور امکان و اقتدار من است

http://nakaman.net

 

اگر هزار غمست از جفای او بر دل هنوز بنده اویم که غمگسار من است

درون خلوت ما غیر در نمی گنجد برو، که هر که نه یار من است بار من است

ستمگرا دل سعدی بسوخت در طلبت دلت نسوخت که مسکین امیدوار من است

وگر مراد تو این است بی مرادی من تفاوتی نکند چون مراد یار من است







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو