loading...

اهنگ

,    دانلود اهنگ امین و امید دیگه مزاحم نمیشم,    متن دیگه مزاحمت نمیشم,    دانلود اهنگ مزاحمت نمیشم دیگه میرم از این شهر,    دانلود اهنگ دی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 419 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود اهنگ امین و امید دیگه مزاحم نمیشم
,    متن دیگه مزاحمت نمیشم
,    دانلود اهنگ مزاحمت نمیشم دیگه میرم از این شهر
,    دانلود اهنگ دیگه مزاحمت نمیشم
,    دیگه مزاحمت نمیشم عشقم
,    دیگه مزاحمت نمیشم عشق من
,    دیگه مزاحمت نمیشم به انگلیسی

 

متن آهنگ دیگه مزاحم نمیشم از امین و امید

بهش بگو جای منم بگیره دستای تورو

بگو بخونه از چشات همیشه حرفای تورو

من که نشد ولی به اون بگو نفس صدات منه

فرشته ی بسوی من از آدما جدات کنه

بهش بگو جای منم برات ترانه بخونه

بگو شبیه من یه عمر به پای عشقت بمونه

بگو فقط کنار تو احساس آرامش کنه

حتی بد اخلاقم شدی چیزی نگه سازش کنه

دیگه مزاحم نمیشم به جون چشم تو قسم

توام به چیزی فکر نکن حتی بفل به بیکسم

toam be chizi fekr nakon hata baghal be bikasam

بدرقه ی راه تو شد یه مشت دعاو آرزو

badragheye rahe to shod ye mosht doao arezoo

تموم حرفای منو تورو خدا بهش بگو

tamoome harfaye mano toro khoda behesh begoo

ترانه آهنگ دیگه مزاحم نمیشم از امین و امید

من که نشد ولی به اون بگو نفس صدات منه

فرشته ی بسوی من از آدما جدات کنه

بهش بگو جای منم برات ترانه بخونه

بگو شبیه من یه عمر به پای عشقت بمونه

بگو فقط کنار تو احساس آرامش کنه

حتی بد اخلاقم شدی چیزی نگه سازش کنه

دیگه مزاحم نمیشم به جون چشم تو قسم

توام به چیزی فکر نکن حتی بفل به بیکسم

toam be chizi fekr nakon hata baghal be bikasam

بدرقه ی راه تو شد یه مشت دعاو آرزو

badragheye rahe to shod ye mosht doao arezoo

تموم حرفای منو تورو خدا بهش بگو

tamoome harfaye mano toro khoda behesh begoo

 

https://www.bibakmusic.com/39860/music-amin-and-omid-dige-mozahem-nemisham.html







برچسب ها دانلود اهنگ امین و امید دیگه مزاحم نمیشم متن دیگه مزاحمت نمیشم دانلود اهنگ مزاحمت نمیشم دیگه میرم از این شهر دانلود اهنگ دیگه مزاحمت نمیشم دیگه مزاحمت نمیشم عشقم دیگه مزاحمت نمیشم عشق من دیگه مزاحمت نمیشم به انگلیسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو