loading...

اهنگ

,    ,    ,    دانلود اهنگ دیگه از عشق دلم ترسیده,    حسین توکلی وسواسی 2,    دانلود آهنگ وسواسی حسین توکلی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 386 سه شنبه 12 آذر 1398


,   
,   
,    دانلود اهنگ دیگه از عشق دلم ترسیده
,    حسین توکلی وسواسی 2
,    دانلود آهنگ وسواسی حسین توکلی
,    دانلود اهنگ حسین توکلی وسواسی ۲
,    دانلود اهنگ عشق وسواسی
,    دانلود بهترین اهنگ حسین توکلی
,   
,   

https://www.jenabmusic.com/68143/music-vasvasi.html

متن آهنگ حسین توکلی وسواسی

 

گفته بودی که زیادی مثه من من که این حرف تو یادم نمیره

یه روز عاشقی یه روز دل میکنی هیچ کدوم کارات به آدم نمیخوره

من محاله که ازت چیزی بخوام دیگه هیچ حسی فربم نمیره

با نگات دروغ میگفتی هی به من شایدم دلم به حقش رسیده

عاشقم ولی کارات عذابم میده دیگه از عشق دلم ترسیده بس که بی تفاوتی تو دیده

آخه بیرحم من خسته ام شونه هات برای کی آماده است

واسه تو چقد بشم دلواپس

هر چیم بهت میگم بی فایدست

آخه دیوونه بی تو زندونه تو خودت دل منو بردی توو اون خونه

منه احساسی تویه وسواسی

آخرش نفهمیدم ازم چی میخواستی

آخه دیوونه بی تو زندونه تو خودت دل منو بردی توو اون خونه

منه احساسی تویه وسواسی

آخرش نفهمیدم ازم چی میخواستی

دیدی چیکار کردی با این دل شکست خورده

از وقتی رفتی دلم همش بد آورده

هر چی بدی کردی دلم صداشو ساکت کرد

حتی یه بار چیزی نگفت به روت نیاورده

عاشقم ولی کارات عذابم میده دیگه از عشق دلم ترسیده بس که بی تفاوتی تو دیده

آخه بیرحم من خسته ام شونه هات برای کی آماده است

واسه تو چقد بشم دلواپس

هر چیم بهت میگم بی فایدست

آخه دیوونه بی تو زندونه تو خودت دل منو بردی توو اون خونه

منه احساسی تویه وسواسی

آخرش نفهمیدم ازم چی میخواستی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه از عشق دلم ترسیده حسین توکلی وسواسی 2 دانلود آهنگ وسواسی حسین توکلی دانلود اهنگ حسین توکلی وسواسی ۲ دانلود اهنگ عشق وسواسی دانلود بهترین اهنگ حسین توکلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو