loading...

اهنگ

آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب♫♫♫از اون شبی که رفتی از من خبر نداریهیچوقت نپرسیدی تو حالا چه حالی داریاز اون شبی که رفتی از من دیگه بریدیدلم میخواست دوباره اینجا منو میدیدیاز اون موقع شکستم بی تو چه زار و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 پنجشنبه 29 آبان 1393

آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب


♫♫♫

از اون شبی که رفتی از من خبر نداری
هیچوقت نپرسیدی تو حالا چه حالی داری
از اون شبی که رفتی از من دیگه بریدی
دلم میخواست دوباره اینجا منو میدیدی


از اون موقع شکستم بی تو چه زار و خستم
همش میپرسم از تو چرا تو شب نشستم
چرا تو شب نشستم..

دلم مونده غریبه از اون شب جدایی
از تو میپرسه صدبار از تو که بی وفایی
از تو که بی وفایی..

از اون شبی که رفتی من گم شدم تو کوچه
پشت تو می دویدم گفتی نیا که پوچه
زمین خوردم همون شب تو چاله ی غریبی
زخمی و خرد و خاکی تو رفتی و ندیدی
تو رفتی و ندیدی..

از اون شبی که رفتی چشم به راهت نشستم
هیچوقت ندونستی تو واست کی و چی هستم
از اون شبی که رفتی چشم به راهت نشستم
هیچوقت ندونستی تو واست کی و چی هستم

دلم مونده غریبه از اون شب جدایی
از تو میپرسه صدبار از تو که بی وفایی
یادم نرفته با هم چه قصه ها که داشتیم
یاد تو رفته اما انگار حرفی نداشتیم
انگار حرفی نداشتیم..

ترانه سرا : علیرضا بختیاری

New Lyric Music Shabe Jodayi Siavash Sohrab

http://www.texahang.org/lyrics/11042_متن-آهنگ-شب-جدایی-سیاوش-سهراب.html/







برچسب ها متن آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب تکست آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب دانلود آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب شعر آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب کد آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب آهنگهای سیاوش سهراب متن آهنگهای سیاوش سهراب تکست آهنگهای سیاوش سهراب شعر آهنگهای سیاوش سهراب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو