loading...

اهنگ

آهنگ من میخوام جازمینای عزیزم بهترینم گوش کن چه سی می خونمکه تو یار مایی و ما می خوام باهات بمونمما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونمبه هرشب لب دریا منم با خاطراتت منم منتظر تو که باشم باز کنا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 شنبه 08 آذر 1393


آهنگ من میخوام جازمین

ای عزیزم بهترینم گوش کن چه سی می خونم
که تو یار مایی و ما می خوام باهات بمونم
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
به هرشب لب دریا منم با خاطراتت
منم منتظر تو که باشم باز کنارت
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
تویی مثال دریا منم مثال قایق
منم صید به دستت تو ماهیگیر لایق
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم

ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
ای که هر لحظه دلم تیک می زنه
یاد تو هرشب به دلم سر می زنه
ما می خواستم که بگم از ته عشق
چه کنم حرف دلم در حضرت
چه کنم حرف دلم در حضرت
ای که هر لحظه دلم تیک می زنه
یاد تو هرشب به دلم سر می زنه

ما می خواستم که بگم از ته عشق
چه کنم حرف دلم در حضرت
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
تو که با نگات برام عشق میاری
دستتو تو دست سردم می ذاری
وقتی می لرزه دلم از موج عشق
سرتو به روی شونم می ذاری
سرتو به روی شونم می ذاری
تو که با نگات برام عشق میاری
دستتو تو دست سردم می ذاری
وقتی می لرزه دلم از موج عشق
سرتو به روی شونم می ذاری
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم

ای عزیزم بهترینم گوش کن چه سی می خونم
که تو یار مایی و ما می خوام باهات بمونم
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
به هرشب لب دریا منم با خاطراتت
منم منتظر تو که باشم باز کنارت
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم
تویی مثال دریا منم مثال قایق
منم صید به دستت تو ماهیگیر لایق
ما می خوام ما می خوام ما می خوام باهات بمونم




www.iransong.com







برچسب ها متن آهنگ من میخوام جازمین تکست آهنگ من میخوام جازمین شعر آهنگ من میخوام جازمین کد آهنگ من میخوام جازمین دانلود آهنگ من میخوام جازمین آهنگ من میخوام جازمین آهنگ من میخوام جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو