loading...

اهنگ

آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنهرو تن کوچه عشقعمری دویدمبازیچه دل شدمچه ها کشیدمگفتم که عاشق نشو دل دیوونهاما من عاشق شدم تا تو رو دیدمچیکه چیکه قطره قطره من آب می شم می ریزماز نگاه غرق خواهشت من می گریزمرو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 شنبه 29 آذر 1393


آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه

رو تن کوچه عشق
عمری دویدم
بازیچه دل شدم
چه ها کشیدم
گفتم که عاشق نشو دل دیوونه
اما من عاشق شدم تا تو رو دیدم
چیکه چیکه قطره قطره من آب می شم می ریزم
از نگاه غرق خواهشت من می گریزم

رو تن کوچه خط و نشون کشیدم
به پای عشق سوختم و آب شدم چکیدم
اون روز خبر نداشتم تو قلب کوچه
وقت غروب خورشید به تو می رسیدم
چیکه چیکه قطره قطره من آب میشم میریزم
از نگاه غرق خواهشت من میگریزم
چیکه چیکه قطره قطره من آب میشم میریزم


از نگاه غرق خواهشت من میگریزم
چیکه چیکه قطره قطره من آب میشم میریزم
از نگاه غرق خواهشت من میگریزم
چیکه چیکه
قطره قطره
چیکه چیکه
قطره قطره





www.iransong.com








برچسب ها متن آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه تکست آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه شعر آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه کد آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه دانلود آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه آهنگ چیکه چیکه سیاوش صحنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو