loading...

اهنگ

آهنگ تو باشی احمد سعیدیLyrics Music To Bashi Ahmad Saeedi♫♫♫با عرض عشق و خواهش رفتم بگم می خوامشگفتیم یه چند وقته که راستش همش می پامشگفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیهعاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 جمعه 12 تیر 1394

آهنگ تو باشی احمد سعیدی

Lyrics Music To Bashi Ahmad Saeedi



♫♫♫

با عرض عشق و خواهش رفتم بگم می خوامش

گفتیم یه چند وقته که راستش همش می پامش

گفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیه



عاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

می دونم نمی شه باورت تو رو این همه می خواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم از این حرفا گذشته

♫♫♫

منزل تو شنیدم نقل و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسش و ببینه

چادر گلیت و سر کن ، رخت سفید به تن کن

می خوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

می دونم نمی شه باورت تو رو این همه می خواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم از این حرفا گذشته






منبع:
http://www.texahang.org/
باز نشر:
http://xni3e.com







برچسب ها متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی تکست آهنگ تو باشی احمد سعیدی کد آهنگ تو باشی احمد سعیدی دانلود آهنگ تو باشی احمد سعیدی آهنگ تو باشی احمد سعیدی احمد سعیدی آهنگ پیشواز تو باشی آهنگ پیشواز تو باشی احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو