loading...

اهنگ

متن آهنگ معما از جواد یساری    نه آفتابی نه مهتابی نه ابری نه مشتاقی نه بیزاری نه صبری نه فکر من نه خود نه دیگرونی نه کافر نه مسلمونی نه گبری کی هستی و چی هستی فقط خدا میدونه حل این م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 جمعه 16 شهریور 1397

متن آهنگ معما از جواد یساری

 

 نه آفتابی نه مهتابی نه ابری
نه مشتاقی نه بیزاری نه صبری
نه فکر من نه خود نه دیگرونی
نه کافر نه مسلمونی نه گبری
کی هستی و چی هستی فقط خدا میدونه
حل این معما من و کرده دیوونه
کی هستی و چی هستی فقط خدا میدونه
حل این معما من و کرده دیوونه
شب و روزم و با هم یکی کردی

 

اگه می شناختمت آخ که چه خوب بود
کاش می تونستم از دامت رها شم
دل بی صاحبم از سنگ یا چوب بود
ولیکن دل من باهام را نمی یاد
به خدا غیر تو کسی رو نمی خواد
کسی رو نمی خواد والا نمی خواد
کسی رو نمی بلا نمی خواد
کسی رو نمی خواد والا نمی خواد
کسی رو نمی خواد بلا نمی خواد…

http://www.abanmusic.net








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو