loading...

اهنگ

امان از این دل که داد فغان از این دل که داد به دست شیرین عنان فرهاد که سر به حسرت نهاد به کوی معشوق خویش جان داد ای داد از این فریاد از این دل من  کین دل شده سربار مشکل من ریزد زبس از دیده قطره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 445 دوشنبه 02 مهر 1397

امان از این دل که داد فغان از این دل که داد
به دست شیرین عنان فرهاد که سر به حسرت نهاد
به کوی معشوق خویش جان داد
ای داد از این فریاد از این دل من  کین دل شده سربار مشکل من

ریزد زبس از دیده قطره قطره  افتاده روی دجله منزل من
رحمی که از پا افتادم ای دل کردی تو آخر فرهادم ای دل
بر فکندی بنیادم ای دل آخر دادی بر بادم ای دل
تا کی به هر انجمن نیلی کنم پیرهن نوشم به یاد وطن جامی پر از خون

دانلود آهنگ امان از این دل از قمرالملوک وزیری

او باش هر رهگذر بگذاردم سر به سر مانند مجنون

http://nakaman.net/
ساقی به بپا خیز شوری برانگیز مطرب بزن چنگ چنگی دلاویز
جاهد بنال امّا شکوه آمیز تا اندکی احوال ما گردد دگرگون
ای گنج دانش ایرج کجایی در سینه ي خاک پنهان چرایی
تا بوده در این دنیای فانی کی برده از خوبان بجز رنج و جدایی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو