loading...

اهنگ

آهنگ به رقص سیاوش صحنهتا ناله ‌ی ساز میاد ، فصل آواز میادمن برای تو می‌ خونم عاشقونهآروم آروم ، پاورچین ، با پیرهن چین و واچینتو می ‌رقصی و برات می‌ شم دیوونهبه رقص الهه‌ ی نا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 شنبه 29 آذر 1393


آهنگ به رقص سیاوش صحنه

تا ناله ‌ی ساز میاد ، فصل آواز میاد
من برای تو می‌ خونم عاشقونه
آروم آروم ، پاورچین ، با پیرهن چین و واچین
تو می ‌رقصی و برات می‌ شم دیوونه

به رقص الهه‌ ی ناز ، همیشه شاد و طناز
تو اوجی و من در آرزوی پرواز
به رقص ای هم‌ صدای دل که این دنیا دو روزه
بذار تموم غصه ‌ها با خنده هات بسوزه

تا می ‌رقصی همه غنچه‌ ها شکوفا می ‌شه
زندگی می ‌گیره معنای دوباره
عطر موهات همه جا می‌ پیچه تو آسمون
می ‌خونن پرستوها ، می ‌گن که آغاز بهاره

به رقص الهه‌ ی ناز ، همیشه شاد و طناز
تو اوجی و من در آرزوی پرواز
به رقص ای هم‌ صدای دل که این دنیا دو روزه
بذار تموم غصه ‌ها با خنده هات بسوزه

هر نگاه تو که تو نگاه من جا می ‌شه
زندگی می ‌گیره معنای دوباره
با تو پرواز می ‌کنه روحم تو کهکشون
شب که کابوس نداره وقتی تو هستی تک ستاره ، تك ستاره


به رقص الهه‌ ی ناز ، همیشه شاد و طناز
تو اوجی و من در آرزوی پرواز
به رقص ای هم‌ صدای دل که این دنیا دو روزه
بذار تموم غصه ‌ها با خنده هات بسوزه

می‌ رقصی و می ‌خونم، می‌ گم عزیز جونم
شکل تو مثل پری آسمونه
هوات هوای عشقه ، هوای فصل تازه
هوای پاکی که واسه غصه جوونه

به رقص الهه‌ ی ناز ، همیشه شاد و طناز
تو اوجی و من در آرزوی پرواز
به رقص ای هم‌ صدای دل که این دنیا دو روزه
بذار تموم غصه ‌ها با خنده هات بسوزه

به رقص الهه‌ ی ناز ، همیشه شاد و طناز
تو اوجی و من در آرزوی پرواز
به رقص ای هم‌ صدای دل که این دنیا دو روزه
بذار تموم غصه ‌ها با خنده هات بسوزه

به رقص

به رقص

تو به رقص

به رقص


www.iransong.com








برچسب ها متن آهنگ به رقص سیاوش صحنه تکست آهنگ به رقص سیاوش صحنه شعر آهنگ به رقص سیاوش صحنه کد آهنگ به رقص سیاوش صحنه دانلود آهنگ به رقص سیاوش صحنه آهنگ به رقص سیاوش صحنه آهنگ به رقص سیاوش صحنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو