loading...

اهنگ

دنیای من تویی دنیای تو کیه حقیقتو بگو حست به من چیه احساس میکنم دوری از عشق من حرفای قلبتو راحت به من بزنغروب رفتنت قلبمو پس بده یه بادگار ازت هرچی که هس بدهدلم گرفت ازت راهمو سد نکن بزار برم بهت دوبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 دوشنبه 11 فروردین 1393

دنیای من تویی دنیای تو کیه حقیقتو بگو حست به من چیه

احساس میکنم دوری از عشق من حرفای قلبتو راحت به من بزن

غروب رفتنت قلبمو پس بده یه بادگار ازت هرچی که هس بده

دلم گرفت ازت راهمو سد نکن بزار برم بهت دوباره بد کن

فهمیدم از نگات از نوع گریه هات یکی به جز خودم عزیز شده برات


تو زندگی تو انگار یه عابرم میگی دوست دارم منم دوست دارم

غروب رفتنت قلبمو پس بده یه بادگار ازت هرچی که هس بده

دلم گرفت ازت راهمو سد نکن بزار برم بهت دوباره بد کن

منبع:

http://khaneye-ehsas.blogfa.com/1391/11







برچسب ها متن آهنگ یادگاری بابک مافی تکست آهنگ یادگاری بابک مافی دانلود آهنگ یادگاری بابک مافی کد آهنگ یادگاری بابک مافی آهنگ یادگاری بابک مافی بابک مافی آهنگ یادگاری بابک مافی متن اهنگ های بابک مافی تکست اهنگ های بابک مافی اهنگ های بابک مافی بابک مافی 92 بابک مافی 93 فول آلبوم بابک مافی آلبوم جدید بابک مافی کد موزیک بابک مافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو